Milí zákazníci,
pokud dojde k jakékoliv změně v odesílání objednávek vzhledem k vývoji v naší zemi,
budeme vás informovat zde, telefonicky nebo emailem.
To nejmenší, co můžeme nyní pro řidiče přepravních společností udělat je,
že zvolíte místo platby na dobírku PLATBU KARTOU,
službu TWISTO nebo případně BANKOVNÍ PŘEVOD.
Více informací o službě TWISTO se dozvíte na níže uvedeném webu:
https://www.twisto.cz/
Máme ještě malou prosbu. Pokud máte jakýkoliv problém s objednávkou
nebo jste od nás nedostali zpětnou vazbu, prosím ozvěte se nám.
Nepište hned negativní hodnocení, opravdu se nyní snažíme fungovat na více než 100%
a pokud něco přehlédneme, ihned napravíme.
Jen skutečně od Vás potřebujeme informaci, že máte s objednávkou nějakou nesrovnalost.
Za to Vám celý náš tým velmi děkuje a jsme si jistí,
že tuto nelehkou dobu vzájemným respektem a porozuměním zvládneme.
Denně jsme na chatu od 8 - 15 hodin
nebo
email: obchod@mamitati.cz
tel: +420 723 224 224