Neprošvihněte akci, novinku, výprodej
Ulehčete si život zapsáním se do našeho newsletter! Už nebudete muset hledat nové akce.
Všechny najdete pohodlně ve vaší schránce.
Spěcháte na svou objednávku? Objednávate na poslední chvíli? Budeme rádi, když nás upozorníte.
Napište nám do poznámky v objednávce, na email nebo na Chat a jistě vše vyřešíme k vaší spokojenosti.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a neprodleně nás informujte telefonicky nebo emailem.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat
buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu Vámi vybrané přepravy a to do nejdéle do 24h od převzetí zboží.
Po této době již poté nelze poškození uznat a ani reklamovat u přepravce.
Mamitati - 723 224 224, email: obchod@mamitati.cz .
Přepravní společnosti GLS
Přepravní společnosti Česká Pošta
Přepravní společnosti Zásilkovna
Osobně v našem skladě v Třinci (Staré město 865, Borek 739 61)
- vytvoříte si objednávku a zvolíte osobní odběr. Až objednávku přijmeme, zavoláme vám a společně se domluvíme na termínu odběru.
Jakým způsobem mohu reklamovat zboží?
Při reklamaci postupujte následovně:
Kupující oznámí oprávněnou reklamaci písemně a to následujícím způsobem:
- na e-mailovou adresu provozovatele eshopu reklamace@mamitati.cz napište detailní popis reklamace společně s fotografií poškozeného
zboží, zobrazující reklamované vady.
- kupující bude prodejcem nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu.
Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci
Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem.
Reklamace se nevztahuje na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.
Zboží k reklamaci, prosím, zašlete na výše uvedenou adresu: Doručovací adresa firmy.
O odeslání zboží k reklamaci nás informujte.
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list ,
který Vám na pošleme emailem po nahlášení reklamace.
Lhůta pro vyřízení reklamace:
Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat
buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
2. Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou.
3. Neodborným zacházením.
4. Zboží bylo poškozeno živly.
5. Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. Výrobek, či zboží bylo používáno u při zjištění vady dál. Nárok na reklamaci zaniká.
Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.
Zákazníkovi odesíláme po odeslání objednávky v eshopu kopii do emailu, který byl zadán při vvytváření objednávky.
Na tuto emailovou adresu zašleme také informační email o odeslání zásilky.
Pokud by mělo být dodání delší než je očekáváno, snažíme se zákazníka informovat telefonicky popř. emailem.
Informovat o stavu objednávky se můžete:
emailem: obchod@mamitati.cz
telefonicky: 723 224 224
Můžete s námi také chatovat - napište dotaz přímo v ehopu na chatu, který se zobrazuje v provozní době eshopu, kdy jsme online.
Objednávku lze zadat klasicky přes nákupní košík, telefonicky na čísle 723 224 224, nebo emailem obchod@mamitati.cz .
Při objednávce uvádějte :
Adresu kde Vás kurýr zastihne mezi 8 - 16h.
Telefonní číslo, na které dostanete i info sms o odeslání zboží.
Ceník přepravy:
Děkujeme vám za to, že vybíráte v našem českém, rodinném e-shopu
tým
+ externí sklad s hračkama, u nás si vybere každý !
Položka byla vložena do košíku